fc2ブログ

Peacefully. これでいいんだよね。



何時ものように子供達を仕事帰りに迎えに行った。輝次郎がすでに寝ていた(ラッキー)、光太郎に「宿題はやった?」と聞いたら、「まだっ、帰ってすぐやる!」なんて、奇跡的なことを言うので(ハッピー)、「少しでもいいからやろう」と、言った。家について輝次郎をベットへ、光太郎も何やらゴソゴソやっているので、簡単に私は食事を作って済ませた。子供達はベビーシッター宅で食事済み。

I pick Koht and Kohj up at babysitter house after work as usual. Kohjiro already slept (lucky) Asked Kohtaro that did you do ur home work? he said its not yet but I will do that after back home(miracle) he is doing something during im cooking and done.



静かだなって思っていたら、この通り既に爆睡していた。疲れていたんだと思いつつ私も今は既に来年の事で忙しいので、今晩は静かな家でくつろいでます。たまにはいいか、と、自分に言い聞かす私です。

I felt Kohtaro is so quiet then I saw him ( above pic) they also tired for play anyway I can relax tonight. tell myself that ok for sometime only.
関連記事
スポンサーサイト